,

Mad VMA 2018: Αυτά είναι τα καλύτερα σημεία του εθνικού μας φεστιβάλ playback και καγκουροσύνης

Βαλκάνια, γκλίτερ και γαρύφαλλο

Mad VMA 2018: Η ετήσια γιορτή κακουργηματικού playback είναι ξανά εδώ

Το καλοκαίρι έφτασε και μαζί του έφερε όλα εκείνα που φέρνει μαζί του το καλοκαίρι κάθε χρόνο. Ιδρωτίλα, κουνούπια, αμάζευτα σκουπίδια και τα Mad VMA 2018. Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι τα δύο τελευταία είναι το ίδιο πράγμα. Όχι εγώ.

Τέλος πάντων, επειδή γνωρίζω ότι την έχετε ανάγκη, ορίστε μία συνοπτική σταχυολόγηση της φετινής τελετής.

Αρχίζουμε:

Τη βραδιά άνοιξε ο Θοδωρής Μαραντίνης με τη Βιργινία Λεούση, σε ένα ντουέτο που δεν ζήτησε ποτέ κανείς.

 

Τη σκυτάλη πήρε ο Βαγγέλης Κακουριώτης και η Παθολογική Ανάγκη Αυτοπροβολής με κοσμικό όνομα, Μαίρη Συνατσάκη, την οποία είχαμε να δούμε δέκα ολόκληρα λεπτά πριν από αυτή την εμφάνιση και εννοείται μας είχε λείψει.

 

Η Σάγια τέλεσε επιμνημόσυνη δέηση στις HI-5 τραγουδώντας το Ξέρω Τι Ζητάω, κι αν κρίνουμε από το ότι παραμένει ολόιδια εδώ και 15 χρόνια και οι υπόλοιπες αγνοούνται, μάλλον αυτό που ζήτησε ήταν να ρουφήξει τις ψυχές τους.

 

Στα βραβεία εμφανίστηκε και η Κατερίνα Στικούδη, που παρά τις προσπάθειές της, κατέστη αδύνατο να απεγκλωβιστεί από το 2013.

 

Στη συνέχεια, στη σκηνή εμφανίστηκε η Μελίνα Ασλανίδου παρέα με τη ρινική κοιλότητα της Demy. Το φόρεμα της Μελίνας ήταν μια χειροποίητη κατασκευή της Υβόννης Μπόσνιακ, φτιαγμένη από παλιά ρούχα του Αντώνη Ρέμου (αλήθεια). Δεν μπορούμε παρά να ελπίσουμε ότι οι ενοχοποιητικοί λεκέδες είχαν αφαιρεθεί εγκαίρως.

 

Ευτυχώς, με την παρουσία της μας ευλόγησε η Βασίλισσα Φουρέιρα και για μερικά λεπτά ξεχάσαμε ότι ο πήχης είχε πέσει πιο χαμηλά κι από τη δημοτικότητα του αποσμητικού στη διαδρομή ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ του 040.

 

Με τη σειρά της, η Τάμτα απέδειξε ότι φέτος είδε όλα τα επεισόδια του The Assassination of Gianni Versace: American Crime Story και πως όταν τα έχεις με εφοπλιστή, τα πάντα είναι δυνατά. (Ακόμη και το να ‘χεις καριέρα χωρίς τραγούδια).

 

Σαν μεγάλη ξαδέρφη της Ariana Grande από την Τρίπολη στο πιο ατσούμπαλο χορευτικό όλων των εποχών, η Έλενα Παπαρίζου τραγούδησε “Ουράνιο Τόξο”, δηλαδή αυτό που ελπίζει να δει αν ποτέ σταματήσει να βρέχει σκατά στην καριέρα της.

 

Εκεί ήταν και ο Drake από τη Νίκαια, που ακόμη δεν έχει καταλάβει ότι ο τρόπος που κρατάει το μικρόφωνο δεν είναι cool, απλώς θυμίζει πώς κράταγε το εργαλείο δουλειάς της και η Jenna Jameson.

 

Στο σημείο αυτό, η Πίτσα Παπαδοπούλου αναρωτιέται πότε μεγάλωσε έτσι το πλατό του Στην Υγειά μας ρε Παιδιά.

 

Αμέσως μετά, ο Μπο ανέβηκε στην πίστα σκηνή για να μας πληροφορήσει ότι εκτός από καταπληκτικός ράπερ είναι και τούρΜπο στο σκυλάδικο.

 

Νομίζατε ότι δεν θα βλέπατε τον Σάκη; Φυσικά και θα τον βλέπατε, ρι. Έχει πολύ πρόμο ακόμη μέχρι να γίνει βουλευτής. Φέτος αποφάσισε να μας χορέψει το λατινικόν τραγουδώντας τον στίχο ‘Ξενυχτώ να σου λέω καλημέρα’. Τέσσερις εναπομείνασες fans ερεθίστηκαν.

 

Στο τέλος, κοιτάξτε να δείτε τι έγινε. Βγήκε η Ελένη να κλείσει τη βραδιά, γιατί ποια άλλη θα έβγαινε άλλωστε, αυτή είναι το καλύτερο και δημοφιλέστερο act που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Οπότε, είπε να φορέσει κάτι από Έλληνες σχεδιαστές, μην την πουν και σνομπ τώρα που βγάζει λεφτάρες και μπορεί να αγοράζει ό,τι θέλει. Και έβαλε αυτό, που είναι όντως ελληνικό και πολύ ωραίο.

Δυστυχώς δεν ήξερε ότι το ορίτζιναλ είναι Givenchy και το ‘χει φορέσει η άλλη. Η ξέρετε ποια. Εκείνη τελοσπάντων που είναι αρκετά τυχερή ώστε να μην προδίδουν την εμπιστοσύνη της σχεδιαστές με έμπνευση από δεύτερο χέρι.

Ελένη, next time ξέρεις, ε.


Αν αντέχετε, δείτε εδώ περισσότερες εμφανίσεις:

Και του χρόνου με υγεία!