,

MadWalk 2019: Μία σύνοψη του εθνικού πανηγυριού μουσικής & μόδας

Ελάτε για μια σύντομη επίσκεψη στο Republic της περούκας

MadWalk 2019: Μόδα, μουσική και γ΄εθνική

Με την επανακυκλοφορία της ελληνικής VOGUE συνέπεσε το φετινό MadWalk κι αυτό κάτι πρέπει να σημαίνει, αν και αμφιβάλλω πως σημαίνει οτιδήποτε για τη μόδα.

Ας μην πτοούμαστε όμως!

Μπορεί η Ελλάδα να έχει τόση σχέση με τη μόδα όση οι Έλληνες influencers με τo influencing, όμως αυτό δε σημαίνει πως δεν μπορούμε να γελάσουμε με ό,τι παριστάνει πως την κατέχει, ειδικά αν τη συνδυάζει με μπουζούκια, μπουζουξήδες και trash tv.

Ας δούμε, λοιπόν, παρέα τα κυριότερα σημεία από το MadWalk 2019:

 

Τη βραδιά άνοιξε η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, η οποία σίγουρα έχει άνοιξει κι άλλες βραδιές στο παρελθόν, δεν είναι κάτι δύσκολο, με ένα tribute στη Ρούλα Κορομηλά και ένα φρικτό ρούχο από γάμο ανώμαλων πεταλούδων.

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου τραγούδησε κιόλας, μαζί με τον Aaron Carter και μια στραβοβαλμένη περούκα φτιαγμένη από τον Χριστόδουλο Ξηρό ειδικά για τη βραδιά.

Στη συνέχεια, σε μία εντελώς αγχωμένη πασαρέλα (γιατί να μην έχει άγχος, μήπως είναι μοντέλο;), μας λέει ότι μας αγαπάει (why tho?) και ελπίζει να περάσουμε όλοι μαζί καταπληκτικά. Καλοσύνη της.

Λένε ότι δύο αρνήσεις κάνουν μία κατάφαση. Η Καλομοίρα και ταλέντο δεν έχει και στιλίστα δεν έχει, απορώ λοιπόν ποια είναι η κατάφαση στην περίπτωσή της. Ίσως ότι είναι γλυκούλα. Αυτό βέβαια παύει να αποτελεί δικαιολογία δημοσιότητας όταν περνάς τα 19 κι αυτή είναι ήδη 34.

Μιλώντας για αταλαντοσύνη, από το show πέρασε και η Demy με τη χαρακτηριστική της ζωντάνια, για να γιορτάσει έναν ακόμη χρόνο ζωής χωρίς παλμό.

Το ότι η κουμπάρα έκανε κεφάλι, ήρθε σε κέφι και ανέβηκε στην πίστα να πει ένα τραγούδι, δεν θα ήταν καθόλου ανησυχητικό υπό κανονικές συνθήκες, απλώς εκείνο το βράδυ δεν έγινε κανένας γάμος.

Ερμηνεύοντας το Fuego, ο Αναστάσιος Ράμμος μάς απέδειξε ότι το επίθετό του βγαίνει πιθανότατα από τα ράμματα που χρειάζονται τα τύμπανα όσων τον άκουσαν να τραγουδάει στα Αγγλικά.

Η δικτατορία της Νάνσυ και της κάθε Νάνσυ προφανώς δεν έπεσε, γι’ αυτό και φέτος με την παρουσία της μας τίμησε η Νάνσυ Αλεξιάδη, που επί χρόνια κυκλοφορούσε ανάμεσά μας μεταμφιεσμένη σε Ευαγγελία Αραβανή.

Τη δική της στιγμή δόξας και αποθέωσης είχε και η Kris Jenner.

Η εξελιγμένη μορφή του Αντώνη Ρέμου, Κωνσταντίνος Αργυρός, διαφέρει από το είδωλό του τόσο στην εμφάνιση όσο και στο περιεχόμενο της ντουλάπας (αυτός την έχει μόνο για ρούχα). Εδώ, επαναπροσδιορίζει την έννοια του σουρεαλισμού, τραγουδώντας playback ενώ παίζει πιάνο.

Τη βραδιά έσωσε η Ελένη Φουρέιρα που με μια απλή πασαρέλα κι ένα λουκ βγαλμένο από το POSE, ήταν πιο ενδιαφέρουσα απ’ όλα τα acts μαζί.

Το κακό με το να διαβάζεις τα πάντα από το autocue είναι ότι δεν καταλαβαίνεις τι λες, με αποτέλεσμα να τα λες όλα μες στην τρελή χαρά. Aκόμη κι αυτά που δεν τους ταιριάζει το κέφι. Σε άλλα νέα, η Ηλιάνα Παπαγεωργίου κλείνει τo show με το ένα της μανίκι να λείπει. Πού να είναι άραγε; Ας ελέγξουμε τα δόντια της Βίκυς Καγιά.

Κι επειδή, ας μην κρυβόμαστε, το φετινό MadWalk ήταν κατά 5% γ’ εθνική και κατά 95% Ηλιάνα (β’ εθνική), ας αφιερώσουμε ακόμη ένα gif σ’ αυτήν και συγκεκριμένα στο μαύρισμα-ωδή στο self tan του Ross Geller

Και του χρόνου βρε παιδιά!